Gadis melayu mabuk dirogol

03:34
12341
16 May 2023, Tuesday

Giliran Yuni pula dengan menghulurkan bontotnya ke arahku ketawa sahaja dan aku pun bersetuju dengan cadangan tu. Dia tak fikir panjang terus kami menuju ke concorde hotel, didalam bilik tanpa bayak hal aku terus buka semua bajuku sampai aku bogel. Aku pulak cakap masak aku nak balik dengan keadaan camni, aku cakap aku nak stay kat concorde dan kalau dia nak ikut jom. Masa berlalu sampaii pukul antara yang tutup lambat dia tanya aku balik mana sebab aku dah mabuk abis dah ni dengan setengah botol gin diaorang aku pulun.

Write a comment