Melayu sex main guna terung

02:02
6583
05 May 2023, Friday

Dia suruh kita orang masuk balik dalam kelas kosong tu. Lepas main, kita orang keluar dari kelas tu, tapi malangnya cikgu Khir dah menunggu kat luar. Cuma tak nampak lebam je lah sebab dia tak bantai kat muka. Kadang-kadang aku memutarmutar pantatku dengan arah yang bertentangan dengan putaran pantat Reini. Cikgu yang selalu jadi bahan lancap kantol kan aku dan Abang Ayob. Teruk abang Ayob kena belasah.

Write a comment