Malay awek tudung sangap batang

06:00
10905
30 March 2023, Thursday

Kalau dah sangap sangat pun nak beromen, tukar la baju sekolah tu dulu. Tempat terbuka macam ni pun korang tak malu ka nak beromen, orang-orang yang berkeluarga pergi tempat macam ni nak bawa anak-anak kecil berseronok, tengok-tengok nampak pula pasangan ni dok beromen tepi pantai.. Lagi pun, nak ke Zamroni kat aku yang dah semakin gemuk ni. Kalau la ni mak nak cuci lagi, kot mak la yang terkejut sekali lagi mulut aku mengeluarkan ayat bodoh.

Write a comment